رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان خبر داد:
برگزاری جلسه هم اندیشی با هدف توانمندسازی بخش خصوصی با رویکرد محتواسازی آموزشهاتی مهارتی

جلسه هم اندیشی هیئت مدیره کانون صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد با هدف توانمندسازی بخش خصوصی با رویکرد محتواسازی آموزشهای فنی و حرفه ای در اداره کل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه هم اندیشی با حضور اعضای هیئت مدیره کانون صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان، و کلیه اعضای هیئت مدیره کانون صنفی بخش خصوصی در محل دفتر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار گردید.
رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه و به خصوص مهارت آموزی در این برهه از زمان که دانش آموزان و دانشجویان با توجه به همه گیری بیماری کرونا از آموزش محروم مانده اند، بر لزوم محتواسازی الکترونیکی برای نیل به اهداف و رسالت سازمان تاکید نمود.
وی همچنین در ادامه به اجرای آموزشهای منجر به اشتغال تاکید نمود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، خواستار برنامه ریزی در خصوص دوره های بازآموزری ویژه مربیان و موسسان آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شد.
وحید حی العالم، رئیس موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان نیز همکاری آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد را جهت ارائه آموزشهای مورد نیاز بخش صنعت در کارخانه ها و مراکز جوار، لازم و ضروری برشمرد.
صمد قاسمیه، رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در کانون و با اشاره به مشکلات پیش روی بخش خصوصی در دوران همه گیری بیماری کرونا در خصوص رفع مشکلات بر لزوم تولید محتواهای آموزشی تاکید نمود.
در پایان این نشست در خصوص مصوبات جلسات هیات نظارت امور آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه بر لزوم تداوم برگزاری جلسه های کانون به صورت فصلی و ارائه گزارش های فعالیت های صورت گرفته تاکید شد.